آ

  • آموزش الکترونیک بررسی تحلیلی سیستم‌های مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]

  • آموزش تلفیقی انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]

  • آموزش حضوری انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]

  • آموزش ریاضی تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازده‌های یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]

  • آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان ارزیابی عناصر بصری مجموعه‌کتاب‌های آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ون‌لیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]

  • آموزش مجازی روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 9-25]

  • آموزش مجازی بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجی‌گری درگیری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 57-76]

  • آموزش مجازی انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]

  • آموزش معکوس تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازده‌های یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]

ا

  • ارزشیابی ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]

  • ارزشیابی مواد آموزشی ارزیابی عناصر بصری مجموعه‌کتاب‌های آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ون‌لیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]

  • اصل تصویر بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]

  • اضطراب امتحان بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجی‌گری درگیری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 57-76]

  • اقدام پژوهی واکاوی و اولویت‌بندی راهکارهای انگیزه‌بخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]

  • الگوی آموزشی طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق به‌منظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]

  • الگوی طراحی آموزشی طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]

  • انتقال آموزش تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]

  • اینفوگرافیک طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]

  • انگیزش تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]

  • انگیزش پیشرفت انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]

  • انگیزه بخشی واکاوی و اولویت‌بندی راهکارهای انگیزه‌بخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]

  • انگیزه تحصیلی فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]

ب

  • بازی های آموزشی رایانه ای تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]

  • برنامه معلم پژوهنده واکاوی و اولویت‌بندی راهکارهای انگیزه‌بخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]

پ

  • پایه ششم دبستان تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازده‌های یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]

ت

  • تصمیم‌گیری چند معیاره بررسی تحلیلی سیستم‌های مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]

  • تعلیم و تربیت مبتنی بر بازی شناسایی و تبیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان برای اجرای برنامه‌های آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]

  • تلویزیون آموزشی ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]

  • تهیه و تدوین مواد آموزشی ارزیابی عناصر بصری مجموعه‌کتاب‌های آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ون‌لیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]

  • توجه بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]

ح

  • حیطه شناختی تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازده‌های یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]

خ

  • خودکارآمدی بررسی تاثیر سامانه جامع آزمایشگاه مجازی بر خودکارآمدی دانشجو معلمان فنی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 37-61]

د

  • دانش‌آموزان بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجی‌گری درگیری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 57-76]

  • دانش‌آموزان شناسایی و تبیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان برای اجرای برنامه‌های آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]

  • دانشجو معلم بررسی تاثیر سامانه جامع آزمایشگاه مجازی بر خودکارآمدی دانشجو معلمان فنی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 37-61]

  • دانشگاه هوایی شهید ستاری تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]

  • درس ریاضی روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 9-25]

  • درس ریاضی تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]

  • درگیری تحصیلی بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجی‌گری درگیری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 57-76]

  • درگیرسازی فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]

ر

  • ردیابی چشم بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]

  • رضایت تحصیلی انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]

  • رضایت تحصیلی دانشجویان بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 27-49]

  • رویکرد مقایسه رسانه ای تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]

س

  • سامانه آزمایشگاه مجازی بررسی تاثیر سامانه جامع آزمایشگاه مجازی بر خودکارآمدی دانشجو معلمان فنی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 37-61]

  • سبک یادگیری بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 27-49]

  • سبک‌یادگیری دیدای بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]

  • سبک‌های یادگیری مروری بر کاربرد سیستم‌های متاورس در آموزش [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 71-96]

  • سیستم مدیریت یادگیری بررسی تحلیلی سیستم‌های مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]

  • سیستم مدیریت دوره بررسی تحلیلی سیستم‌های مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]

  • سطح یادگیری طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]

  • سنجش و ارزشیابی روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 9-25]

  • سواد دیداری طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]

  • سواد رسانه‎ای بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 27-49]

ش

  • شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]

ص

  • صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان شناسایی و تبیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان برای اجرای برنامه‌های آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]

ط

  • طراحی آموزشی ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]

  • طراحی آموزشی طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]

  • طراحی آموزشی مروری بر کاربرد سیستم‌های متاورس در آموزش [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 71-96]

  • طراحی آموزشیُ طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]

  • طراحی و ظاهر برنامه ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]

ع

  • عملکرد و ویژگیهای فنی ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]

  • عناصر بصری ارزیابی عناصر بصری مجموعه‌کتاب‌های آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ون‌لیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]

ف

  • فراتحلیل فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]

  • فن‌آوری آموزش شناسایی و تبیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان برای اجرای برنامه‌های آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]

  • فنی مهندسی بررسی تاثیر سامانه جامع آزمایشگاه مجازی بر خودکارآمدی دانشجو معلمان فنی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 37-61]

ق

  • قابلیت‌های آموزشی ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]

ک

  • کلاس مجازی بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]

  • کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق به‌منظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]

  • کووید-19 ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]

م

  • متاورس مروری بر کاربرد سیستم‌های متاورس در آموزش [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 71-96]

  • مجموعه‌کتاب مینا ارزیابی عناصر بصری مجموعه‌کتاب‌های آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ون‌لیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]

  • محیط کار تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]

  • مدل ساختاری تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]

  • مشارکت معلمان واکاوی و اولویت‌بندی راهکارهای انگیزه‌بخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]

  • مشکلات ارتباطی طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق به‌منظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]

  • معلمان دورۀ ابتدایی روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 9-25]

  • معلم پژوهنده واکاوی و اولویت‌بندی راهکارهای انگیزه‌بخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]

ن

  • نظریه ارتباط‌گرایی طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]

  • نمایش خلاق طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق به‌منظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]

ی

  • یادگیری تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]

  • یادگیری الکترونیکی تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]

  • یادگیری تطبیق پذیر مروری بر کاربرد سیستم‌های متاورس در آموزش [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 71-96]

  • یادگیری توزیع‌شده طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]

  • یادگیری معکوس فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]

login