آموزش الکترونیک
بررسی تحلیلی سیستمهای مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]
آموزش تلفیقی
انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]
آموزش حضوری
انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]
آموزش ریاضی
تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازدههای یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان
ارزیابی عناصر بصری مجموعهکتابهای آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ونلیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]
آموزش مجازی
روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 9-25]
آموزش مجازی
بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجیگری درگیری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 57-76]
آموزش مجازی
انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]
آموزش معکوس
تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازدههای یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]
ا
ارزشیابی
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]
ارزشیابی مواد آموزشی
ارزیابی عناصر بصری مجموعهکتابهای آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ونلیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]
اصل تصویر
بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]
اضطراب امتحان
بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجیگری درگیری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 57-76]
اقدام پژوهی
واکاوی و اولویتبندی راهکارهای انگیزهبخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]
الگوی آموزشی
طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق بهمنظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بیسرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]
الگوی طراحی آموزشی
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]
انتقال آموزش
تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]
اینفوگرافیک
طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]
انگیزش
تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]
انگیزش پیشرفت
انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]
انگیزه بخشی
واکاوی و اولویتبندی راهکارهای انگیزهبخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]
انگیزه تحصیلی
فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]
ب
بازی های آموزشی رایانه ای
تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]
برنامه معلم پژوهنده
واکاوی و اولویتبندی راهکارهای انگیزهبخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]
پ
پایه ششم دبستان
تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازدههای یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]
ت
تصمیمگیری چند معیاره
بررسی تحلیلی سیستمهای مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]
تعلیم و تربیت مبتنی بر بازی
شناسایی و تبیین صلاحیتهای حرفهای معلمان برای اجرای برنامههای آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]
تلویزیون آموزشی
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]
تهیه و تدوین مواد آموزشی
ارزیابی عناصر بصری مجموعهکتابهای آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ونلیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]
توجه
بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]
ح
حیطه شناختی
تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازدههای یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]
خ
خودکارآمدی
بررسی تاثیر سامانه جامع آزمایشگاه مجازی بر خودکارآمدی دانشجو معلمان فنی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 37-61]
د
دانشآموزان
بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجیگری درگیری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 57-76]
دانشآموزان
شناسایی و تبیین صلاحیتهای حرفهای معلمان برای اجرای برنامههای آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]
دانشجو معلم
بررسی تاثیر سامانه جامع آزمایشگاه مجازی بر خودکارآمدی دانشجو معلمان فنی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 37-61]
دانشگاه هوایی شهید ستاری
تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]
درس ریاضی
روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 9-25]
درس ریاضی
تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]
درگیری تحصیلی
بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجیگری درگیری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 57-76]
درگیرسازی
فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]
ر
ردیابی چشم
بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]
رضایت تحصیلی
انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]
رضایت تحصیلی دانشجویان
بررسی نقش واسطهای سبکهای یادگیری در ارتباط بین سواد رسانهای با رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 27-49]
رویکرد مقایسه رسانه ای
تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]
س
سامانه آزمایشگاه مجازی
بررسی تاثیر سامانه جامع آزمایشگاه مجازی بر خودکارآمدی دانشجو معلمان فنی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 37-61]
سبک یادگیری
بررسی نقش واسطهای سبکهای یادگیری در ارتباط بین سواد رسانهای با رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 27-49]
سبکیادگیری دیدای
بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]
سبکهای یادگیری
مروری بر کاربرد سیستمهای متاورس در آموزش [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 71-96]
سیستم مدیریت یادگیری
بررسی تحلیلی سیستمهای مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]
سیستم مدیریت دوره
بررسی تحلیلی سیستمهای مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]
سطح یادگیری
طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]
سنجش و ارزشیابی
روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 9-25]
سواد دیداری
طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]
سواد رسانهای
بررسی نقش واسطهای سبکهای یادگیری در ارتباط بین سواد رسانهای با رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 27-49]
ش
شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد)
ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]
ص
صلاحیتهای حرفهای معلمان
شناسایی و تبیین صلاحیتهای حرفهای معلمان برای اجرای برنامههای آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]
ط
طراحی آموزشی
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]
طراحی آموزشی
طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]
طراحی آموزشی
مروری بر کاربرد سیستمهای متاورس در آموزش [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 71-96]
طراحی آموزشیُ
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]
طراحی و ظاهر برنامه
ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]
ع
عملکرد و ویژگیهای فنی
ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]
عناصر بصری
ارزیابی عناصر بصری مجموعهکتابهای آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ونلیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]
ف
فراتحلیل
فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]
فنآوری آموزش
شناسایی و تبیین صلاحیتهای حرفهای معلمان برای اجرای برنامههای آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]
فنی مهندسی
بررسی تاثیر سامانه جامع آزمایشگاه مجازی بر خودکارآمدی دانشجو معلمان فنی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 37-61]
ق
قابلیتهای آموزشی
ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]
ک
کلاس مجازی
بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]
کودکان بیسرپرست و بدسرپرست
طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق بهمنظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بیسرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]
کووید-19
ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]
م
متاورس
مروری بر کاربرد سیستمهای متاورس در آموزش [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 71-96]
مجموعهکتاب مینا
ارزیابی عناصر بصری مجموعهکتابهای آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ونلیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]
محیط کار
تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]
مدل ساختاری
تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]
مشارکت معلمان
واکاوی و اولویتبندی راهکارهای انگیزهبخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]
مشکلات ارتباطی
طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق بهمنظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بیسرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]
معلمان دورۀ ابتدایی
روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 9-25]
معلم پژوهنده
واکاوی و اولویتبندی راهکارهای انگیزهبخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]
ن
نظریه ارتباطگرایی
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]
نمایش خلاق
طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق بهمنظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بیسرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]
ی
یادگیری
تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]
یادگیری الکترونیکی
تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]
یادگیری تطبیق پذیر
مروری بر کاربرد سیستمهای متاورس در آموزش [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 71-96]
یادگیری توزیعشده
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]
یادگیری معکوس
فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]